Raimos roliga lek

Det går rykten om att vi skulle ligga på latsidan eftersom vi inte skrivit här på ett tag. Det är jättefel! Vi har minsann jagat massvis med vörtar och pressat vadd. Vi har också ätit nygrillad vört och filosoferat över livet i duntäcket.

Flode om Raimos senaste påhitt:
Under någon av dessa filosofistunder kom Raimo på en lek. Ni vet den där fåniga leken när man sätter in ordet bajs i filmtitlar? Som "Borta med bajset"... Raimo har kommit på en alldeles alldeles egen variant. Varför sätta in något så äckligt som bajs när man kan använda en av svenskans finaste ord, Uddevalla!!  Jag har heeela dagen fått lyssna på Raimos fantastiska filmtitlar som:
" Mannen som kunde tala med Uddevalla"
" Uddevalla från andra våningen"
" Grabben i Uddevalla bredvid"
" Lost in Uddevalla"
" Loranga, Mazarin och Uddevalla"
" MIssion Uddevalla"
" Uddevalla är far till alla barnen"
Ja ni ser... detta har jag fått höra heeela dagen. Nu ska jag gå och stoppa ett duntäcke i Raimos mun så jag kan få sova lite!

(Raimo smyger in... Sagan om Uddevalla, Dirty Uddevalla, Jag vet vad du gjorde förra Uddevalla... Fmghnjhhhnnn)

Duntäcket på plats! Frid och kärlek! /Flode

Kommentarer
Postat av: Maria

Här kändes det väl väldigt passande med en hälsning från just Uddevalla :P Kul att höra att ni grabbar har massa att göra..

2009-08-21 @ 13:39:09
Postat av: Paulina

Haha, Dirty Uddevalla! Jag tror jag dör! Rätta takter Flode!

2009-08-22 @ 01:03:12
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja men Dirty Uddevalla är ju faktiskt inte så långt från verkligenheten ;)

2009-08-24 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0